Oblikovanje embalaže je zelo pomemben korak – naredite ga premišljeno.

Embalaža je velikokrat – če ne vedno – prvi kontakt vašega izdelka s kupcem. In vsi vemo, kako pomemben je prvi vtis.

Druge priložnosti za prvi vtis ne dobimo nikoli.

 

Kako je oblikovana embalaža, kako je izdelek »zapakiran«, je bistvenega pomena, ko se pri kupcu ustvari tako imenovana PERCEPCIJSKA VREDNOST IZDELKA (več o tem najdete nižje na strani). Sliši se zelo učeno, pravzaprav pa je zelo enostavno. Več o povezavi embalaže, grafičnega oblikovanja, večjega RVC* preberite spodaj.

Lahko pa kar takoj  

 

                          kliknete TUKAJ in se v živo pogovorimo o embalaži za vaše izdelke                   

 

 

Kaj vse je embalaža in katera je primerna za vaš izdelek si preberite v nadaljevanju

 

Embalaža za steklenice, steklene kozarce: za marmelade, med, začimbe in začimbne mešanice, olja, lončke za kozmetiko …

ETIKETA ali NALEPKA, ki je lahko

  • ena –  samo spredaj ali pa sta dve –spredaj in zadaj, lahko je še dodana ožja etiketa čez zamašek oz pokrov, ki steklenico ali lonček tudi zapečati.
  • Dodatna oprema za sezonsko akcijo ali promocijo je lahko OBEŠANKA, ki je lahko medij za zbiranje kontaktnih podatkov kupcev.

ŠKATLA (lahka kartonaža), ki je lahko

  • v celoti potiskana ali
  • pa je potiskana samo delno in dodatno opremljena z manjšo ETIKETO ali večjo NALEPKO – odvisno od koncepta produktne linije.

 

Embalaža za čokolado, milo, kreme, za zavijati sendviče in delikateso …

OVIJALNI PAPIR in ETIKETA (NALEPKA) s katero zapremo ovijalni papir.

Papir je lahko različen – od povoščenega, do svilenega ali kompaktnejšega, debelejšega.

 

Embalaža za oreške in prigrizke, kekse in piškote, bombone, …

VREČKE iz različnih materialov:

  • potiskom ali z delnim potiskom
  • ki so lahko dodatno opremljene z ETIKETO, z dekorativnim trakcem z OBEŠANKO.
  • brez potiska –  v tem primeru mora na njen nujno biti etiketa ali pa obešenka,

 

Embalaža za tehnične in druge izdelke …

ŠKATLA iz različnih materialov – izberemo glede na vrsto izdelka.

Škatla je lahko:

  • v celoti potiskana ali pa samo delno in
  • dodatno opremljena s SAMOLEPILNO ETIKETO.
  • Izdelek v škatli je lahko ovit v OVIJALNI PAPIR –  tudi ta je lahko potiskan.

 

 

Kako je oblikovanje embalaže povezano s percepcijsko vrednostjo izdelka?

Predstavljajte si polico v trgovini na kateri so zloženi isto vrstni, enaki, izdelki. Recimo, da so to oreščki (prigrizki) ali pa krema za obraz.

Imamo polico v trgovini in na njej so zloženi zelo podobni izdelki. Če imamo srečo (in če smo to uspeli izposlovati pri trgovcu), je naš izdelek zložen v višini oči kupca. Levo in desno od njega pa so zloženi izdelki konkurentov, ki so podobni našemu izdelku.

 

Recimo, da (še) nimamo priložnosti ob izdelek postaviti dodaten polični označevalec ali polepiti tla z našim vizualom ali katerega od ostalih PoS materialov (polinkano na reklamne materiale).

Da pritegnemo pozornost, imamo na voljo samo »sebe«. Samo svoj izdelek. Pravzaprav niti ne izdelek, ampak to v kar je izdelek zapakiran – EMBALAŽO.

 

Embalaža izdelka je naše prvo – in velikokrat tudi edino sredstvo komunikacije s kupcem

 

Kako je oblikovana embalaža – ali je elegantna, inovativna, z WOW efektom, ali odstopa od konkurence, ali komunicira poslanstvo in idejo vaše blagovne znamke – vse to vpliva na to, kako bo kupec dojemal vaš izdelek in kako bo dojemal vašo blagovno znamko.

 

Zelo pomembno orodje s katerim ustvarjamo, gradimo in vzdržujemo dojemanje vrednosti izdelka je grafično oblikovanje, je embalaža >> Kako je oblikovana in iz česa je izdelana.

 

                        Vas zanima več?  Rezervirajte si termin za informativni sestanek                 

 

Se vam je že kdaj zgodilo, da ste segli po vrečki oreškov samo zato, ker je bila vrečka lepa, ali pa po steklenici vina, ker vas je pritegnila prav posebna etiketa in po lončku kreme, ker je bila v škatlici, ki vam je vzela dih in se enostavno niste mogli upreti, da jo ne bi odnesli s sabo k blagajni?

Ko ste pogledali ceno te vrečke oreškov, te steklenice vina in te kreme, se vam sploh niso zdele tako drage – čeprav so bile dražje od ostalih podobnih izdelkov na polici.

 

Kako to? Zakaj se vam je zdela cena upravičena, pa izdelka v embalaži še niste poizkusili in preizkusili?

Zato, ker je embalaža »oddelala svoje delo« – pomagala je ustvariti visoko percepcijsko vrednost vašega izdelka in tudi vaše blagovne znamke.

 

 

*RVC –  razlika v ceni; večja kot je in bolj uspešno kot uspete prodati svoje produkte, uspešnejši ste. Višja kot je vrednost izdelka v očeh kupca, višji RVC lahko dosežete