Oblikovanje letakov katalogov in prospektov je lahko tudi enostavno, če najamete izkušeno oblikovalko. Ta ve kako močno orodje za trženje in komunikacijo s trgom so promocijske tiskovine. Velikokrat so letaki, katalogi in prospekti prvi stik vašega podjetja in produkta s trgom in prva priložnost za narediti dober vtis.

Predstavitev oz nastop na sejmu brez letakov, katalogov in prospektov si sploh ni možno zamislit, čeprav živimo sredi digitalne dobe. Tiskani materiali so bili in vedno bodo pomembni. Prav tako bo vedno pomembno kako so oblikovani in kako (in na kaj) so natisnjeni.

 

Kako poteka oblikovanje letakov, katalogov in prospektov in kako dolgo traja, da jih dobite

  1. Priprava smernic za oblikovanje ali t.i. briefa – to naredimo skupaj, na sestanku. Veliko vas bom spraševala o tem kaj prodajate in še več o tem komu prodajate.
  2. Priprava osnutka – osnutek tiskovine vam pošljem po mailu , še raje pa se vam ga predstavim v živo.
  3. Korektura* 1 – to je »prva runda« popravkov, ko poveste kaj si želite drugača, kaj bi dodali in kaj je preveč. Naredimo jo v živo, na sestanku. Na koncu spišem povzetek vseh pripomb, predlogov in popravkov.
  4. Priprava popravljenega in dopolnjenega osnutka – pošljem vam ga po mailu, ker sedaj se že mudi in smo že skoraj pri koncu

*Redko kdaj sta potrebni več kot dve korekturi – lahko pa se zgodi da jih je več. Vsaka korektura vpliva na čas, ki je potreben, da oddamo tiskovino v tisk.

  1. Dokončanje tiskovine in priprava datoteke za tisk ali objavo (splet).

 

Preden »zapakiram« datoteke za tisk, vi (naročnik) pisno potrdite, da ste z njimi zadovoljni in da da jete zeleno luč za tisk.

 

Ali je razlika med letakom, katalogom in prospektom?

Razlika je. Lahko je v OBSEGU, razlika pa je lahko tudi VSEBINSKA.

 

Po obsegu je najmanjša tiskovina LETAK

Letak je lahko enostranski ali pa dvostranski (priporočljivo)

Formati pri nas, v Evropi, so vsi A.

Največji letaki so formata A4 (A3 je že plakat), zelo priljubljen format je A5 ali pa ozek in dolg »amerikanka« format (1/3 A4).

 

 

PROSPEKTI so lahko ali letaki, lahko so tudi ZLOŽENKE

ZLOŽENKA nastane, ko letak prepognemo.

Za promocijo produktov je zelo priljubljen A4 zaprti format (A3 prepognjen / zgiban na polovici na A4).

 

Za promocijo dogodkov je priljubljen tudi manjši format: A5 zaprti format (A4 prepognjen / zgiban po polovici na A5)

Za promocijo LOJALNOSTI (knjižice za zbiranje nalepk na primer) je priljubljen še manjši format: A6. Ta je lahko poljubno velikokrat zgiban, zaprti format pa je vedno A6.

 

Kakšna zloženka je primerna za vaš prospekt vam povem in svetujem, če se obrnete name s svojim konkretnim povpraševanjem.

 

 

.              Potrebujete ravno prav obsežen PROSPEKT ali ZLOŽENKO, mogoče KATALOG? Več TUKAJ                 .

 

 

Po obsegu najbolj obširna in največja tiskovina je KATALOG

Ko ima tiskovina, skupaj s platnicami vred več kot 8 strani, ji že lahko rečemo katalog. Katalogi so lahko tudi šivani z žico (speti na sredini s sponko), lahko so lepljeni. Če so zelo debeli in obsežni so lahko vezani tudi kot knjiga.

Katalog je lahko PRODUKTNI ali pa IMAGE (IMIDŽ) –  glede na to kakšen je njegov namen.

 

Produktni katalog je namenjen bolj tehnični predstavitvi izdelkov.

Imidž katalog pa ob tem da predstavlja artikle, da pričara tudi uporabo produktov, kako so videti v prostoru in takrat, ko so v funkciji.

 

Ne glede na to ali je katalog produktni ali imidž vam svetujem, da investirate v dobre in profesionalne foografije. Sama sodelujem s kar nekaj fotografi, ki so specializirani za različne vrste fotografije – od »gole« produktne, do fotografije interierjev, portretno fotografijo, fotografiranje proizvodnje, fotografiranje hrane, svetlečih (glossy) in prozornih (transparentnih) izdelkov, živih modelov …

 

.              Kakšen KATALOG je priemrene za vaš produkt izveste TUKAJ                 .

 

No votes yet.
Please wait...