Zasnujem in oblikujem vam jo od logotipa in osnovnih tiskovin, pa vse do strategije tržnega komuniciranja.
V popolnosti se vam posvetim in rezultat je CGP (celostna grafična podoba) s katero boste na trgu nastopili profesionalno in si povečali svoj ugled in utrdili svoj imidž.
Kaj je namen celostne grafične podobe in zakaj jo je potrebno obravnavati kot investicijo?
Celostna grafična podoba podjetja ali CGP s kratico ali po angleško corporate identitiy je temelj prepoznavne, močne in profitabilne – money making – blagovne znamke.
Kaj ni prav to tisto kar si vsi želimo in za kar se v poslu trudimo?
CGP ni le vaš simbol ali logotip, barve in pisava, vizitke in napisi na stavbi; CGP ni le dopis in kuverta, polepitev vozil, ureditev trgovine in označevalen table, roll-up (pingvini), katalogi, zloženke, uniforme zaposlenih … Niso samo reklamni spoti na TV ali vaše vizualne predstavitve.
CGP – celostna grafična podoba podjetja – je vse to in še mnogo več.
Je vse to “združeno v učinkovito zaznavno celoto, ki odraža REALNO IDENTITETO podjetja z materialnim (to kar vidimo in otipamo) in nematerialnimi atributi (tisto kar občutimo, ko se srečamo s CGP-jem podjetja oz z blagovno znamko podjetja)” (Jernej Repovš 1995)
Pa dovolj teorije!
Zelo konkretno in za posel še kako pomembno je dejstvo, da je CGP orodje za izgradnjo imidža in eno od orodji za izgradnjo (in vzdrževanje) blagovne znamke.
Obravnavati jo je potrebno kot vsako drugo investicijo – pripravi in izdelavi celostne grafične podobe podjetja namenite čas, pozornost in tudi denar. Odraža namreč vse kar vaše podjetje (ali blagovna znamka) je in vse kar si želi biti.
Z njo ustvarjate percepcijsko vrednost svojih produktov – pa naj bodo to storitve, izdelki ali pa vi sami (osebna blagovna znamka); s CGP-jem se pozicionirate na trgu in si zagotovite prepoznavnost ter konkurenčno prednost.
Pojdimo od začetka, da dobimo pregled nad “labirintom” celostne grafične podobe podjetja.
S čem vse se podjetje identificira in predstavlja na trgu …
Iz česa vse je sestavljena celostna grafična podoba podjetja?
1. Vse se začne z logotipom. To je “totem” vašega podjetja in/ali blagovne znamke in je prvo kar stranka opazi. Povzema idejo, duha in filozofijo podjetja.
Primarni elementi CGP so barva in oblika logotipa, ki je lahko slikovni (A), črkovni (B) ali pa kombinirani (C).
2. Nadalje je pomemben izbor tipografije
črkovne vrste (oblike pisave), ki jo dosledno uporabljate povsod (!): Po navadi izberemo primarno tipografijo za vsa tista besedila in sporočila, ki jih želimo posebej izpostaviti in sekundarno tipografijo za vsa ostala besedila.
3. CGP sestavljajo še osnovne tiskovine:
- Poslovna vizitka
- Kuverta – amerikanka, A5, A4
- Poslovna mapa
- Dopis
- Predloga za ppt predstavitve
4. Elementi razširjene celostne grafične podobe:
- Polepitev vozila
- Označevalne table: zunanje in notranje
- Zastave in transparenti
- Delovna oblačila
- Spletna stran
- Promocijske tiskovine: letaki, plakati, zloženke, brošure, ….
- Oblikovanje sejemskega (razstavnega) prostora
Vse to oblikujemo in zasnujemo v tesnem sodelovanju z vami.
Uredimo vam tudi tisk in poskrbimo, da je končni izdelek tak kot si ga želite, dostavljen k vam.
VEČ INFORMACIJ O CGP ZA PODJETJE
Celostno grafično podobo opišemo in pripravimo za vašo uporabo v priročniku celostne grafične podobe.
Kaj je priročnik celostne grafične podobe?
CGP priročnik je živ dokument – tako kot je živa blagovna znamka in vaše podjetje. Raste, se spreminja, dopolnjuje, lahko se tudi zmanjša, če ugotovite, da česa ne potrebujete več.
Lahko je različno obsežen – po vaših željah, ki jih skupaj raziščemo:
- od mini verzije, ki obsega logotip + pravila uporabe logotipa in barve + standardne različice logotipa, določitev primarne in sekundarne tipografije, vizitka + dopisni list + kuverta
- do maxi verzije, ki ob vse naštetem obsega še ostale osnovne tiskovine in elemente razširjene grafične podobe,
in ko ugotovite, da si želite sistematično in strateško razvijati svojo blagovno znamko, ta CGP priročnik razširimo še
- z opisom in definicijo značaja znamke,
- razdelamo smernice vedenja in komuniciranja glede na izbrani medij,
- ton nagovora glede na medij in celotnega komuniciranja navznoter in navzven,
Vse to vam bo v veliko pomoč prodaji.