Grafično oblikovanje sestavlja ponudba:

  • oblikovanje ali preoblikovanje LOGOTIPA
  • oblikovanje in izdelava CGP oz celostne grafične podobe in različno obsežnih priročnikov CGP
  • oblikovanje različnih TISKOVIN: letaki, zloženke, katalogi, plakati …
  • IZDELAVA VIZITK: od oblikovanja do tiska
  • oblikovanje EMBALAŽE: škatle, vrečke, etikete, nalepke, ovojni papir, obešanke …
  • OPREMA PRODAJNEGA MESTA (PoS): prodajna stojala, polični označevalci, cenovke, wobblerji, talne nalepke, plakati,  … 
  • oblikovanje kompleksnejših tiskovin: revije, letna poročila, knjige, koledarji, rokovniki …
  • zasnujem in oblikujem RAZSTAVNE PROSTORE ZA SEJME (oblikovanje štandov) … in organiziram izvedbo

 

Kaj vse zajema grafično oblikovanje posameznega materiala  preberite v nadaljevanju

 

 

POLEPITVE VOZIL

 

 

ILUSTRACIJE

 

 

                                    ZANIMA ME VEČ in želim si termin sestanka                                   

 

Zakaj je grafično oblikovanje pomembno? 

Prav gotovo ste že n-krat slišali, da “oči kupujejo” in da “slika pove več kot 1000 besed”. Res je.

Zakaj je tako, se lahko zahvalimo materi naravi in evoluciji, ki sta nam dali “stare možgane”. Zaradi njih reagiramo instinktivno in brez razmišljanja. Tako vedno posežemo po rdečih in oranžnih plodovih in ne po zelenih. Zato nam modre pijače pritegnejo pozornost, ker v naravi ne bi nikoli posegli po modri tekočini.  

 

Kaj je grafično oblikovanje?

  • orodje promocije, reklame,
  • z njim pritegnemo pozornost.
  • je orodje s katerim gradimo t.i. percepcijsko vrednost izdelka in
  • je orodje s katerim gradimo svoj imidž.

 

Kaj se zgodi, ko imamo na polici dva enaka izdelka? Recimo dve litrski steklenici oljčnega olja. Po kateri bomo najprej segli?

Zakaj se nam bo olje “X” zdelo predrago in zakaj bomo za olje “Q” odšteli 15 % več brez da bi trenili z očesom? Zato ker je embalaža dobro oblikovana.

 

Zaskrbljujoče je, če imata odvetnik ali zavarovalni zastopnik na vizitki take črke    namesto takih    Da, grafično oblikovanje je tudi orodje s katerim gradimo kredibilnost.

 

                  GRAFIČNO OBLIKOVANJE JE ORODJE PRODAJE IN INVESTICIJA V POSEL                

 

Zakaj grafično oblikovanje naročiti prav pri meni?

1.  Ker dobite vse na enem mestu, “Na ključ” >>> od ideje do stiskanih materialov

2. Ker vaše želje obogatim in nadgradim s sodobnimi trendi in rešitvami, ki preverjeno pozitivno delujejo na prodajo

3. Ker vedno razmišljam: “Bo ta rešitev pomagala več prodati?” 

 

POGOSTA VPRAŠANJA  o grafičnem oblikovanju – če odgovora ne najdete, me kontaktirajte 

Koliko stane grafično oblikovanje?

Cene grafičnega oblikovanja se razlikujejo glede na to kaj želite, da oblikujemo in glede na to kako hitro potrebujete gotov dizajn. Pokličite me, povejte več o tem kaj si želite in pripravim vam ponudbo.

 

Kako poteka projekt oblikovanja v Proteam KREATIVu?
  1. Priprava BRIEFA – skupaj sestavimo BRIEF (smernice za oblikovanje)
  2. OBLIKOVANJE – pripravim osnutke, ki vam jih predstavim – izmed osnutkov izberete tistega, ki vam je najbolj všeč
  3. KOREKTURE – naredim korekture na izbranem osnutku – v povprečju so 3 korekture dovolj, da pridemo do končnega izdelka
  4. DOKONČANJE PROJEKTA – oddam materiale pripravljene za nadaljnjo produkcijo – tisk
  5. IZDELAVA IN TISK –  če želite, vam pomagam najti tudi tiskarja, saj sodelujemo z mnogimi kvalitetnimi tiskarji po Sloveniji..

 

Kaj je grafično oblikovanje?

Grafično oblikovanje ali oblikovanje komunikacije je način predstavljanja idej z vizualno in tekstovno vsebino ali z drugimi besedami –  grafično oblikovanje je v besedi in sliki, v barvah in oblikah predstavljen vaš produkt.

 

Zakaj rabi podjetje tiskovine?

Čeprav smo globoko zakoračili v digitalno dobo in se je dober del tržnega komuniciranja preselil na splet, so tiskovine še vedno zelo pomembne. Pomembno je kaj natisnemo in tudi kako – kakšen material in kakšno tehniko tisk izberemo.

Digitalno zbledi in se razgubi, tiskano pa ostane za dlje časa – celo za večno. Tiskani materiali so in bodo ostali pomembni gradniki našega imidža. .

 

Kako do novega logotipa?

Preden se lotim oblikovanja, vas moram spoznati: kaj je zgodba vašega podjetja, v kateri branži, industriji ste, kdo je vaša konkurenca, kje vse se bo logotip uporabljal in predvsem, kdo so vaši  kupci. Vse to in še več so smernice za oblikovanje, ki so spisane in združene v BRIEF-u

 

Kaj potrebuje oblikovalec, da lahko začne z oblikovanjem?

Idealno je, če dobimo BRIEF s smernicami za oblikovanje. Ker  vemo, da ste zasedeni s svojim poslom, se radi dobimo na sestanku z vami in vas takrat povprašamo po vsem kar nam bo pomagalo pri delu. Sicer pa potrebujemo vaš logotip v krivuljah*, vaš CGP** (če ga imate je super, če ga nimate – znamo tudi brez njega), fotografije dobre kakovosti (300 dpi gostota pixlov in/ali najkrajša stranica vsaj 1.000 px, format -jpg, -tiff, -psd).

 

Kaj je to v krivuljah in kaj pomeni pošljite nam to v krivuljah?

To je datoteka kjer so vsi elementi (logotip na primer) spremenjeni v vektorsko obliko, v krivulje. Tak zapis omogoča, da se pri prenosu iz računalnika zapis ne spremeni. Ko želimo nekaj “v krivuljah” pričakujemo datoteko v zapisu -pdf, -ai ali -eps. Hvala vam!

Rating: 5.0/5. From 1 vote.
Please wait...