Oblikovanje poslovnih tiskov pride takoj za tem, ko ste naročili oblikovanje logotipa.

Če ste naročili oblikovanje celostne grafične podobe, potem ste v različno obsežnih paketih že dobili nekaj poslovnih tiskovin.

 

V nadaljevanju preberite kaj vse obsega oblikovanje poslovnih tiskovin in kaj od tega resnično potrebujete

  • VIZITKA
  • DOPISNI LIST
  • KUVERTA
  • POSLOVNA MAPA

 Vse to spada med glavne materiale, ki tvorijo celostno grafično podobo.

CGP (celostno grafično podobo) tvori še več materialov. Več o tem si poglejte TUKAJ (link na cgp –  tam napiši še označevalne table, polepitve vozil, delovne obleke, promo materiali, bloki za pisanje, … ŽIG – ni tiskovina, vendar po namenu spada v ta sklop

 

 

Poslovne tiskovine so materiali, ki so vaša osebna izkaznica. Vsi skupaj so kamenčki v mozaiku, ki gradijo vaš imidž v očeh vaših poslovnih partnerjev.

 

Res je, oblikovanje poslovnih tiskovin stane. Vendar je strošek samo enkrat. Naj bo investicija, ki se vam bo izplačala.

Improvizacije in premostitvene rešitve se na dolgi rok ne obnesejo. Ne delajte si škode in ne zapravljajte časa z začasnimi rešitvami – takoj naročite vse kar potrebujete pri profesionalni grafični oblikovalki

 

                           1 ura strokovnega svetovanja - gratis in brez obveznosti  >> naroči TUKAJ                     

 

 

Zakaj je oblikovanje poslovnih tiskovin pomembno in zakaj jih sploh potrebujete

Poslovne tiskovine so del vaše podobe in so zelo pomembne za vaš imidž

 

Drug pomemben razlog pa je tržno komuniciranje –  s poslovnimi tiskovinami KOMUNICIRATE s trgom.

 

Naj vam to ilustriram s primerom:

Recimo, da je nekdo podjetju XX  in podjetju YY poslal povpraševanje za nek material. Njihove predstavnike je spoznal na sejmu.

Recimo, da pričakuje, da bo vrednost ponudbe nekaj 1.000 eur.

Recimo, da prideta obe ponudbi z na cent enakim zneskom in z enakimi podgoji –  lahko bi rekli, da sta identični.

 

Vendar ne popolnoma identični:

1. ponudba podjetja XX pride po mailu, v priponki pa wordov dokument na eni strani, brez »glave«, brez žiga, brez vstavljenega lastnoročnega podpisa, brez prilog.

2. ponudba podjetja YY tudi pride po mailu, v priponki je pdf dokument oblikovan v skladu s celostno grafično podobo podjetja, ki se ujema z logotipom in njihovo spletno stranjo, je žigosana in lastnoročno podpisana. Postavitev besedila je kreativna in »vodi« pozornost bralca od enega do drugega pomembnega dela ponudbe. Ponudbi je dodana korporativna predstavitev podjetja, ki še dodatno podčrta kredibilnost in kompetentnost potencialnega poslovnega partnerja

 

Kaj mislite, katera ponudba je bolj pritegnila prejemnika?

Katera mu je bolj ostala v spominu?

Katero podjetje ima več možnosti, da ga bodo kontaktirali?

 

Če razmišljate o tem, da potrebujete katero(koli) od poslovnih tiskovin je kontakt z mano sila enostaven.

 

                        Kontaktirajte me in povejte več o tem kaj si želite - 1 ura strokovnega svetovanja                     

 

No votes yet.
Please wait...