Upravljanje blagovnih znamk ni nekaj virtualnega. To je zelo konkretno delo, ki ga je treba opravljati

  1. premišljeno,
  2. sistematično in
  3. redno.

To počnem že vrsto let in pri tem sem dobra in uspešna.

Gradim čisto nove blagovne znamke in postavljam strategije kako blagovno znamko predstaviti na trgu in kako jo komunicirati (delati reklamo zanjo) in izvajam konkretne “ukrepe” oz kampanje – klasične in tudi digitalne, kako obstoječe blagovne znamke narediti še bolj  prepoznavne.

 

 

Eno glavnih orodji pri tem je prav grafično oblikovanje in vsebinski ter vključujoči marketing. Oboje obvladamo.

Je upravljanje blagovnih znamk pomembno in kako se ga lotimo? 

Odgovor je enostaven in kratek. Glasi se: “Je!”

Blagovne znamke so kot živ organizem: rodijo se, živijo in tudi umrejo. Zdrsnejo v pozabo, celo izginejo.

Nekatere pa so “žive” še takrat, ko izdelkov sploh ni več mogoče kupiti.

upravljanje blagovnih znamk je skrb za imidž

Podobno je vrtnarjenju – najprej je “nič” in velika želja, vizija, cilji … 

In enako kot pri vrtnarjenju, je tudi za blagovno treba skrbeti in jo negovati, da raste njena prepoznavnost, njen imidž in s tem tudi profitabilnost, dobičkonosnost blagovne znamke.

Upravljanje blagovne znamke je graditev ugleda in imidža blagovne znamke in vzdrževanje le tega. Je strateško, premišljeno in domišljeno trženjsko komuniciranje.

Tako kot je rekel Jean-Noël Kapferer “… blagovna znamka ni izdelek, je bistvo izdelka, njegov pomen, njegova usmeritev, blagovna znamka definira identiteto izdelka  v času in prostoru …”

To identiteto blagovne znamke gradimo vsak trenutek z vsem kar je in z vsem kar podjetje počne.

Ne pozabite, da sta dojemanje vrednosti produkta (izdelka ali storitve) in pravica do visoke ali nizke cene odvisna prav od imidža.

Si lahko privoščite ne vlagati v svoj imidž? Ne razmišljajte predolgo. 

Kontaktirajte me, da raziščemo kako vam lahko pomagam do večje prepoznavnosti. Kako vaše izdelke in storitve, vaše produkte “zapakirati” v dober dizajn in nepozabne zgodbe.

Vaša konkurenca ne spi, tudi vi bodite budni!