Upravljanje blagovnih znamk ni nekaj virtualnega. To je zelo konkretno delo, ki ga je treba opravljati

1. premišljeno,

2. sistematično in

3. redno.

To počnemo že vrsto let in pri tem smo dobri in uspešni. Gradimo čisto nove blagovne znamke in postavljamo strategije in izvajamo konkretne “ukrepe” kako obstoječe blagovne znamke narediti še bolj  prepoznavne.

 

ŽELIM SI PREPOZNAVNOSTI!

 

Eno glavnih orodji pri tem je prav grafično oblikovanje in vsebinski ter vključujoči marketing. Oboje obvladamo.

 

Je upravljanje blagovnih znamk pomembno in kako se ga lotimo? 

Odgovor je enostaven in kratek. Glasi se: “Je!”

Blagovne znamke so kot živ organizem. Rodijo se, živijo in tudi umrejo … zdrsijo v pozabo, izginejo. Nekatere pa so “žive” še takrat, ko teh izdelkov sploh ni več mogoče kupiti

 

Podobno je vrtnarjenju – najprej je “nič” in velika želja, vizija, cilji … 

In enako kot pri vrtnarjenju, je tudi za blagovno treba skrbeti in jo negovati, da raste njena prepoznavnost, njen imidž in s tem tudi profitabilnost, dobičkonosnost blagovne znamke.

 

Upravljanje blagovne znamke je graditev ugleda in imidža blagovne znamke in vzdrževanje le tega. Je strateško, premišljeno in domišljeno trženjsko komuniciranje.

upravljanje blagovnih znamk

 

Tako kot je rekel Jean-Noël Kapferer “… blagovna znamka ni izdelek, je bistvo izdelka, njegov pomen, njegova usmeritev, blagovna znamka definira identiteto izdelka  v času in prostoru …”

To identiteto blagovne znamke gradimo vsak trenutek z vsem kar je in z vsem kar podjetje počne.

 

brand menedžment

 

 

Ne pozabite, da sta dojemanje vrednosti produkta (izdelka ali storitve) in pravica do visoke ali nizke cene odvisna prav od imidža.

Si lahko privoščite ne vlagati v svoj imidž? Vaša konkurenca ne spi, tudi vi bodite budni!

Ne razmišljajte predolgo. Kontaktirajte nas in raziskali bomo kako vam lahko pomagamo do večje prepoznavnosti. Kako vaše izdelke in storitve, vaše produkte “zapakirati” v dober dizajn in nepozabne zgodbe.

Rating: 5.0/5. From 2 votes.
Please wait...