Ali ste vedeli, da oblikovanje reklamnih materialov obsega tudi veliko znanj, ki niso s področja oblikovanja? Zakaj? Ker so reklamni materiali v enaki meri ORODJE PRODAJE in tudi orodje tržnega komuniciranja IN gradnik vaše celostne grafične podobe

 

Dober oblikovalec kvalitetnih reklamnih materialov, ki pritegnejo in, ki PRODAJAJO je zelo dober spraševalec in poslušalec vaše prodaje. Je tudi spreten pri uporabi prostora, ki je pri reklamnih materialih velikokrat zelo omejen.

 

Kaj vse so reklamni materiali

  • PLAKATI različnih formatov
  • PINGVINI ali prenosni IZVLEČNI PLAKATI
  • OGLASI v revijah, v časopisih, v brezplačnikih,
  • BANNERJI ali REKLAMNE PASICE na spletu

 

OPREMA PRODAJNEGA MESTA ali PoS (Point of Sale) oprema:

  • Polični označevalci
  • Cenovka (listek s ceno)
  • Wobller ali akrobat
  • Talna nalepka
  • Prodajno stojalo –  ta so lahko zelo različna, iz kartona, PP, tudi lesena
  • Plakati za opremo paletne pozicije ali prodajne košare
  • Obešanke
  • Stojalo za letake za prodajno polico ali samostoječi
  • Letaki

                               Že veste kaj potrebujete? Rezervirajte svoj termin za sestanek TUKAJ                            

 

 

Kako poteka oblikovanje reklamnih materialov in kako dolgo traja, da jih dobite

  1. Priprava smernic za oblikovanje – pri nas to naredimo skupaj na sestanku kjer vas veliko sprašujem in sem zelo vesela, če se nam pridruži kdo, ki je v osebnem kontaktu s kupci.
  2. Priprava osnutka – osnutek dobite po mailu in takoj zatem se slišimo ali pa vam osnutke predstavim v živo.
  3. Korektura 1 – najraje imam, da jo naredimo skupaj, v živo (lahko tudi preko skypa ali kako drugače na daljavo). Po končani korekturi vam pošljem zapisnik sestanka, da smo vsi sigurni, da nismo pozabili kaj pomembnega.
  4. Priprava popravljenega in dopolnjenega osnutka – pošljem vam ga po mailu, ker sedaj se že mudi in smo že skoraj pri koncu
  5. Korektura 2 – po mailu mi sporočite zadnje, manjše popravke (pregledano, da se ni kam prikradel tiskarski škrat, pregeldate cene in ostale posebnosti ponudbe)
  6. Dokončanje oblikovanja in priprava datoteke za tisk ali objavo (splet)

 

Koliko časa potrebujem od priprave smernic za oblikovanje do oddaje za tisk (objavo) je odvisno od obsega dela – od tega ali oblikujem oglas ali kompleksnejšo opremo prodajnega mesta. Po navadi pa od 2 do 7 delovnih dni.

 

                               REZERVIRAJTE svoj termin za informativni sestanek                             

 

 

Zakaj naročiti oblikovanje reklamnih materialov pri meni?

1. Prisegam na osebni kontakt       2.  Imam veliko idej in razmišljam prodajno      3. Sem hitra in odzivna

 

                               Lahko ME KONTAKTIRATE TAKOJ in rezervirate svoj termin za spoznavni sestanek                           

 

No votes yet.
Please wait...