Dobro marketinško svetovanje je takšno, ki daje rezultate, ki učinkuje. Rezultati se resnično začnejo dogajati vendar pod pogojem, da ste pri izvajanju marketinških aktivnosti dosledni in disciplinirani.

 

marketinško svetovanje

Kaj je marketing?

Marketing ni samo KAJ prodajamo in po KAKŠNI CENI to prodajamo, ampak tudi KJE prodajamo in kako se REKLAMIRAMO, predvsem pa KOMU prodajamo. Ta »KOMU prodajamo« je tisti od 7. P, ki sestavljajo marketing, okrog katerega se vse vrti. Rek »Kupec je kralj« smo pri nas malo prilagodili. Naš moto je »Kupec je sonce« – okrog njega se vse vrti.

Si želite, da vaše podjetje zraste?

Želite razvijati nove produkte in stare nadgrajevati?

Želite vsako leto prodati več?

Če ste na samo eno vprašanje odgovorili pritrdilno, potem potrebujete modro zastavljen marketinški plan, CGP in svoj lasten media plan. Tak media plan, ki vam ga ne bodo sestavili mediji (časopisi, revije, radio, TV – ampak vi sami).

 

 

Kako vam lahko koristi naše marketinško svetovanje?

Ti učinki in rezultati so:

  1. urejena komunikacija “na vzven”, s trgom, s partnerji in kupci
  2. marketinško komuniciranje oz. REKLAMA, ki je prava za vas in daje rezultate
  3. urejen CGP (celostna grafična podoba), od podpisa v mailu do produktne mape in zastav pred podjetjem, embalaže za izdelke, oprema »štanda« na sejmu …
  4. narejeni dobri profili kupcev
  5. segmentirane baze kupcev
  6. povečanje baze kupcev
  7. uvedba uporabe orodji, ki olajšajo delo vaši prodajni ekipi

 in najpomembnejše:

  1. povečanje prodaje

 

                        VAS ZANIMA KAKO LAHKO POVEČAM VAŠO PREPOZNAVNOST?                           

 

Na kakšen način delam?

Nudim agencijsko sodelovanje v okviru mesečnega zakupa ur ali pa vodenje posameznih projektov in kampanj, npr: nastop na sejmu, hišni sejem, prenovo ali izdelavo CGP, kampanjo povečanja baze kontaktov …

 

Zakaj naročiti marketinško svetovanje prav pri meni?

  1. Na voljo vam je vse moje znanje, znanje mojih sodelavcev in vse naše dolgoletne izkušnje s področja marketinga, promocije, prodaje, upravljanja blagovnih znamk, upravljanja odnosov s kupci, grafičnega oblikovanja, spletnega oglaševanja, oblikovanja spletnih strani, večanja in upravljanja baz kontaktov … za vse to bi potrebovali 3 – 5 visoko usposobljenih zaposlenih
  2. Fleksibilnost: imate popolno kontrolo nad stroški in porabo ur, saj plačate po dejanski porabi ur ali pa si zakupite mesečni pavšal ur

 

PREPUSTITE MARKETING STROKOVNJAKOM, VI PA SE POSVETITE SVOJEMU POSLU.

Tako kot za računovodske storitve in izračun plač najamete računovodski servis, lahko najamete Proteam Kreativ, da vam vodimo marketing.

 

Kako se sistematično lotiti marketinga?

Katere marketinške (so-trženjske) aktivnosti izvajati, kdaj in kolikokrat na leto ter v kakšnih časovnih presledkih?

To je nujno vedeti in znati, da boste izgradili in vzdrževali svoje močne in zdrave blagovne znamke ter imeli dobre prodajne rezultate. Več tukaj …. 

Veliko stvari v marketingu je ZKP (zdrava kmečka pamet). Ko je prodajna ekipa v podjetju še majhna (do 5 prodajnikov, brez »zunanjih« – distributerji, agenti, …)  vse teče spontano in skoraj samo od sebe. Če bi bili zadovoljni s tem kar je, se verjetno ne bi podali v podjetniške vode.

 

Preverite kakšno marketinško svetovanje nudimo v naši agenciji …KONTAKTIRAJTE NAS (kliknite tu)