Grafično oblikovanje sestavlja ponudba:

  • oblikovanje LOGOTIPA
  • oblikovanje CGPcelostna grafična podoba in različno obsežni priročniki CGP
  • oblikovanje in izdelava različnih TISKOVIN:
    • letaki,
    • zloženke,
    • katalogi, 
    • ceniki
  • IZDELAVA VIZITK: od oblikovanja do tiska
  • oblikovanje EMBALAŽE:
    • škatle,
    • vrečke,
    • etikete (nalepke),
    • ovojni papir,
    • obešenke …
  • OPREMA PRODAJNEGA MESTA (PoS):
    • prodajna stojala,
    • polični označevalci,
    • cenovke ali wobblerji,
    • talne nalepke,
    • plakati – klasični, viseči ali samo-stoječi … 
  • oblikovanje kompleksnejših tiskovin:
    • revije in časopisi,
    • letna poročila,
    • knjige, slikanice,
    • koledarji ali rokovniki …
  • zasnujem in oblikujem RAZSTAVNE PROSTORE ZA SEJME (oblikovanje štandov) – organiziram tudi izvedbo in lahko me najamete tudi za ostalo produkcijo povezano z obiskom in/ali predstavitvijo na sejmu

Za celostno vizualno komunikacijo blagovne znamke oz. vašega podjetja potrebujete naslednje grafično oblikovane materiale: 

 

 

OBLIKOVANJE LOGOTIPA

 

CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA (CGP)

 

 

OBLIKOVANJE EMBALAŽE

 

OBLIKOVANJE REKLAMNIH MATERIALOV

 

OBLIKOVANJE POSLOVNIH TISKOVIN

 

OBLIKOVANJE LETAKOV, KATALOGOV IN PROSPEKTOV

 

 

OBLIKOVANJE KNJIG & REVIJ

 

 

POLEPITVE VOZIL

 

 

ILUSTRACIJE

 

                                                   ZANIMA ME VEČ                                           

 

 

Zakaj je grafično oblikovanje sploh pomembno? 

Prav gotovo ste že n-krat slišali, da “oči kupujejo” in da “slika pove več kot 1000 besed”. Res je.

Zakaj je tako, se lahko zahvalimo materi naravi in evoluciji, ki sta nam dali “stare možgane”. Zaradi njih reagiramo instinktivno in brez razmišljanja. Tako vedno sežemo po rdečih in oranžnih plodovih in ne po zelenih. Zato nam modre pijače pritegnejo pozornost, vendar v naravi nikoli ne biposegli po modri tekočini.  

 

Kaj je grafično oblikovanje?

  • orodje promocije, reklame,
  • z njim pritegnemo pozornost.
  • je orodje s katerim gradimo t.i. percepcijsko vrednost izdelka in
  • je orodje s katerim gradimo svoj imidž.

 

Kaj se zgodi, ko imamo na polici dva enaka izdelka? Recimo dve litrski steklenici oljčnega olja. Po kateri bomo najprej segli?

Zakaj se nam bo olje “X” zdelo predrago in zakaj bomo za olje “Q” odšteli 15 % več brez da bi trenili z očesom? Zato ker je embalaža dobro oblikovana.

 

Zaskrbljujoče je, če imata odvetnik ali zavarovalni zastopnik na vizitki take črke:

       

namesto takih    

Grafično oblikovanje je tudi orodje s katerim gradimo kredibilnost in je investicija v posel, enako kot je nakup nove opreme, strojev ali pa vlaganje v kadre.

 

                                                   ZANIMA ME VEČ o tem kako do večjega RVC-ja z investicijo v embalažo                                         

 

Zakaj grafično oblikovanje naročiti prav pri meni?

1.  Ker dobite vse na enem mestu, “Na ključ” >>> od ideje do stiskanih materialov

2. Ker vaše želje obogatim in nadgradim s sodobnimi trendi in rešitvami, ki preverjeno pozitivno delujejo na prodajo

3. Ker vedno razmišljam: “Bo ta rešitev pomagala več prodati?” 

POGOSTA VPRAŠANJA  o grafičnem oblikovanju – če odgovora ne najdete, me kontaktirajte 

Koliko stane grafično oblikovanje?

Cene grafičnega oblikovanja se razlikujejo glede na to kaj želite, da oblikujemo in glede na to kako hitro potrebujete gotov dizajn. Pokličite me, povejte več o tem kaj si želite in pripravim vam ponudbo.

 

Kako poteka projekt oblikovanja v Proteam KREATIV-u?
  1. Priprava BRIEFA – skupaj sestavimo BRIEF (smernice za oblikovanje)
  2. OBLIKOVANJE – pripravim osnutke, ki vam jih predstavim – izmed osnutkov izberete tistega, ki vam je najbolj všeč
  3. KOREKTURE – naredim korekture na izbranem osnutku – v povprečju so 3 korekture dovolj, da pridemo do končnega izdelka
  4. DOKONČANJE PROJEKTA – oddam materiale pripravljene za nadaljnjo produkcijo – tisk
  5. IZDELAVA IN TISK –  če želite, vam pomagam najti tudi tiskarja, saj sodelujemo z mnogimi kvalitetnimi tiskarji po Sloveniji..

 

Kaj je grafično oblikovanje?

Grafično oblikovanje ali oblikovanje komunikacije je način predstavljanja idej z vizualno in tekstovno vsebino ali z drugimi besedami –  grafično oblikovanje je v besedi in sliki, v barvah in oblikah predstavljen vaš produkt.

 

Zakaj rabi podjetje tiskovine?

Čeprav smo globoko zakoračili v digitalno dobo in se je dober del tržnega komuniciranja preselil na splet, so tiskovine še vedno zelo pomembne. Pomembno je kaj natisnemo in tudi kako – kakšen material in kakšno tehniko tisk izberemo.

Digitalno zbledi in se razgubi, tiskano pa ostane za dlje časa – celo za večno. Tiskani materiali so in bodo ostali pomembni gradniki našega imidža. .

 

Kako do novega logotipa?

Preden se lotim oblikovanja, vas moram spoznati: kaj je zgodba vašega podjetja, v kateri branži, industriji ste, kdo je vaša konkurenca, kje vse se bo logotip uporabljal in predvsem, kdo so vaši  kupci. Vse to in še več so smernice za oblikovanje, ki so spisane in združene v BRIEF-u

 

Kaj potrebuje oblikovalec, da lahko začne z oblikovanjem?

Idealno je, če dobimo BRIEF s smernicami za oblikovanje. Ker  vemo, da ste zasedeni s svojim poslom, se radi dobimo na sestanku z vami in vas takrat povprašamo po vsem kar nam bo pomagalo pri delu. Sicer pa potrebujemo vaš logotip v krivuljah*, vaš CGP** (če ga imate je super, če ga nimate – znamo tudi brez njega), fotografije dobre kakovosti (300 dpi gostota pixlov in/ali najkrajša stranica vsaj 1.000 px, format -jpg, -tiff, -psd).

 

Kaj je to v krivuljah in kaj pomeni pošljite nam to v krivuljah?

To je datoteka kjer so vsi elementi (logotip na primer) spremenjeni v vektorsko obliko, v krivulje. Tak zapis omogoča, da se pri prenosu iz računalnika zapis ne spremeni. Ko želimo nekaj “v krivuljah” pričakujemo datoteko v zapisu -pdf, -ai ali -eps. Hvala vam!

 

Kaj je CGP?

CGP ali celostna grafična podoba ali corporate identitiy. “…CGP je del simbolnega identitetnega sistema organizacije. Simbolni identitetni sistem poleg CGP vključuje tudi ostale pojavne elemente (npr glasba v spotih in radijskih reklamah, vonjave v trgovini, …) .

CGP vključuje izključno organizirane vidne dražljaje, ki jih v likovne strukture vkodirajo grafični oblikovalci.” (povz. po Jernej Repovš – Kako nastaja in deluje učinkovita, tržno usmerjena celostna grafična podoba kot del simbolnega identitetnega sistema organizacij, 1995)

 

Zakaj je CGP pomembna?

S CGP-jem, celostno grafično podobo, gradimo in vzdržujemo imidž.

Dober imidž = dobro pozicioniranje na trgu = dobra profitabilnost. CGP je investicija v posel. Je dodana vrednost vašim produktom, zaradi nje ste prepoznavni, zaradi premišljene in dobro narejene celostne grafične podobe je lahko percepcijska vrednost vašega produkta mnogo višja, posledično tudi vaš ugled in konkurenčna prednost.

Improviziranje odsvetujem enako, kot vam odsvetujem menjavo gum na vašem več 10.000 € dragem avtu pri sosedu pod kozolcem. 

 

Elementi CGP, celostne grafične podobe?

Najpomembnejši element CGP je logotip. Iz njega vse izhaja. 

Dober logotip je unikaten (!!), enostaven in zapomnljiv, je učljiv, prepoznaven, razlikovalen, berljiv in jasen ter referenčen.

Vsi elementi CGP – še posebno logotip,  morajo biti oblikovani tako, da omogočajo najrazličnejše uporabe.

Kaj vse sestavlja celostno grafično podobo – CGP :

  • logotip
  • tipografija – primarna in sekundarna pisava
  • poslovna vizitka,
  • dopisni list,
  • kuverta (amerikanka, A5, A4, …),
  • elektronski podpis,
  • drsnice / slajdi za PPT prezentacije,
  • označevalne table,
  • polepitve vozil,
  • delovne obleke zaposlenih,
  • zastave in transparenti,
  • označevalne table,
  • TISKOVINE: zloženke, katalog, letno poročilo, …