Predavanja in delavnice so na različne teme:
- komunikacija s kupci
- oglaševanje in kateri mediji tržnega komuniciranja so dobri za posamezno branžo
- profiliranje in segmentiranje kupcev
- marketing 1na1 za mikro, mala in srednja podjetja
- blagovne znamke in znamčenje za vsakogar
- digitalno oglaševanje za začetnike
- direktni marketing kot močno orodje prodaje
- kaj je to brief in kako ga napisati
- …in več
in tudi na temo razvoja izdelkov, prodaje in vodenja timov, optimizacije spletnih strani
Zakaj predavanja in delavnice?
Velikokrat se nam zdi, da so delavnice in seminarji čista potrata časa (in denarja). Večinoma so res. In to zato ker, ko po 3 urah zapustimo predavalnico, nimamo občutka, da smo izvedeli tiso kar nas dejansko zanima. Po 3 urah nismo odnesli nič uporabnega, razen kontakta predavatelja kjer lahko kupimo njegove usluge.
Vendar, znanje je pomembno in pika. Še posebno pomembno je znanje v poslu.
Ko se prenehamo učiti, začnemo umirati – da, tako resno je.
Ker sem pogrešala predavanja in delavnice na teme, ki so me zanimale, sem se odločila ponuditi tudi to: znanje.
Po čem se moja predavanja in delavnice razlikujejo od konkurence?
V poslu sem že kar nekaj časa. Pred mojimi očmi je začel izginjati stari, “analogni” poslovni svet in prikorakala je doba spleta in digitalno komuniciranje ter digitalno oglaševanje.
Kalila smo se v poslu kjer smo prodajali drugim poslom (B2B) in gradili smo blagovne znamke, ki so nagovarjale končnega kupca (B2C).
Osebno poznam skoraj vse P-je marketinga:
- od projektov razvoja izdelka (tudi po “lean metodi”),
- raziskave trga in konkurence,
- formiranja cene za produkte,
- plasiranje novih produktov na trg,
- pa vse do oblikovanja ustrezne embalaže in
- opreme prodajnega mesta (fizične trgovine ali pa spletne trgovine)
- da o prodaji in procesih prodaje niti ne govorimo
Študirala smo teorijo in še vedno jo in ves čas preverjam in sledim kaj deluje v praksi. Nenehno se izobražujem -jaz in strokovnjaki s katerimi sodelujem. Vsak od nas je strokovnjak na svojem področju. Vse to zato, da lahko vam ponudim znanja, ki so preverjeno najbolj uporabna.
Preizkusili smo jih sami. Če tudi vas zanima kaj preverjeno deluje v praksi, nas kontaktirajte TUKAJ