Naša predavanja in delavnice so na različne teme:

  • komunikacija s kupci
  • oglaševanje in kateri mediji tržnega komuniciranja so dobri za posamezno branžo
  • profiliranje in segmentiranje kupcev
  • marketing 1na1 za mikro, mala in srednja podjetja
  • blagovne znamke in znamčenje za vsakogar
  • digitalno oglaševanje za začetnike
  • direktni marketing kot močno orodje prodaje
  • kaj je to brief in kako ga napisati
  •  …in več

in tudi na temo razvoja izdelkov,  prodaje in vodenja timov, optimizacije spletnih strani

 

Zakaj predavanja in delavnice?

Velikokrat se nam zdi, da so čista potrata časa (in denarja). Večinoma zato ker, ko po 3 urah zapustimo predavalnico, nimamo občutka, da smo izvedeli tiso kar nas dejansko zanima. Po 3 urah nismo odnesli nič uporabnega, razen kontakta predavatelja kjer lahko kupimo njegove usluge.

Vendar, znanje je pomembno in pika. Ko se prenehamo učiti, začnemo umirati –  da, tako resno je.

Še posebno pomembno je znanje v poslu. 

Ker smo pogrešali predavanja in delavnice na teme, ki so nas zanimale, smo se odločili svojim naročnikom ponuditi tudi to: znanje.

 

Po čem se naša predavanja in delavnice razlikujejo od konkurence?

V poslu smo že dolgo.

Pred našimi očmi je začel izginjati stari, “analogni” poslovni svet in prikorakala je doba spleta in digitalno komuniciranje ter digitalno oglaševanje.

Kalili smo se v poslu kjer smo prodajali drugim poslom (B2B) in gradili smo blagovne znamke, ki so nagovarjale končnega kupca (B2C). 

 

Osebno poznamo vse P-je marketinga:

  • od projektov razvoja izdelka (tudi po “lean metodi”),
  • raziskave trga in konkurence,
  • formiranja cene za produkte,
  • plasiranje novih produktov na trg,
  • pa vse do oblikovanja ustrezne embalaže in
  • opreme prodajnega mesta (fizične trgovine ali pa spletne trgovine)
  • da o prodaji in procesih prodaje niti ne govorimo

Študirali smo teorijo in še vedno jo, naša ekipa se ves čas izobražuje – vsak je strokovnjak na svojem področju, zato da lahko vam ponudimo znanja, ki so preverjeno najbolj uporabna.

Preizkusili smo jih sami. Če tudi vas zanima kaj preverjeno deluje v praksi, nas kontaktirajte TUKAJ

Rating: 4.0/5. From 2 votes.
Please wait...