Kako povečati prepoznavnost podjetja z zgodb(ic)ami?

posted in: Blog | 0
5 (100%) 2 votes

Rada bi vam pojasnila kako povečati prepoznavnost podjetja in tudi kako lahko – dokaj enostavno in sami (!) izmerite prepoznavnost vašega podjetja. Brez velikih filozofij in visoko zveneče marketinške terminologije od katere boli glava (in včasih želodec).

kako do več kupcev

Recept ni kompliciran.

Zto boste potrebovali:

> dostop do spleta,

čas in …

>… in  (samo)disciplino.

Zakaj disciplino? Samo če boste čez daljše obdobje spremljali rezultate boste ugotovili kaj deluje (in kaj ne) in kaj konkretno počnete, da je vaša komunikacija s trgom in kupci uspešna – vse to z namenom, da boste tisto kar deluje ponovili spet in spet in spet …

 

… in spet.

 

 

Dobra prepoznavnost podjetja in blagovne znamkekako jo sploh izmerimo?

 

Če kje, potem je za podjetje pomembno, da lahko ključne stvari izmerimo. Porabo materiala, prodajo, trajanje prodajnega cikla, zaloge in kako hitro se obračajo, …

Tako, po šolsko – določimo si cilj in potem kontroliramo ali smo ga v zadanem času dosegli.

Enako je tudi pri vseh uspešnih tržno komunikacijskih kampanjah; v prevodu >>  *uspeh vseh reklam in sorodnih aktivnostih lahko izmerimo

merjenje uspešnosti reklam

 

Velika podjetja in korporacije vsako leto merijo in raziskujejo kako velika je prepoznavnost njihovih blagovnih znamk na trgu. Te raziskave so dolgotrajne, morajo se ponavljati vsako leto in da so relevantne jih morajo izvajati strokovnjaki, ki te rezultate tudi raztolmačijo. Poleg tega take raziskave stanejo. Veliko. O tem kdaj drugič.

.

Kaj pa mi, navadni smrtniki – kako lahko izmerimo prepoznavnost naše blagovne znamke in prepoznavnost našega podjetja?

Kako izvemo koliko ljudi se zanima za nas in naš produkt?

Kako zgruntamo kaj jim je pri nas zanimivo?

 

.

V prodaji je enostavno videti kako uspešni smo – prodaja je, ali pa je ni. Prilivi na naš TRR so  =  uspešno smo zaključili prodajo, ali pa priliva na naš TRR ni >>  tega scenarija nočemo.

 

 

Kako videti in vedeti ali smo uspešni  v izgradnji prepoznavnosti našega podjetja?

 

Enostavno >> pozna se na prodaji. Ko ste prepoznavni, ljudje (potencialni kupci) vedo za vas in, ko potrebujejo tisto kar prodajte, kupijo pri vas. Dokaj enostavno. Kako vemo ali smo sploh prepoznavni in ali ljudje vedo za nas?  

 

uspešna komunikacija je merljiva

.

Ko nimamo denarja za raziskave trga uporabimo spletno orodje s katerim natančno vidimo sledeče:

  • koliko ljudi se je v določenem časovnem obdobju zanimalo za naš produkt ali naše podjetje
  • vidimo tudi na kak način so nas iskali
  • vidimo kaj konkretno so vtipkali v vsevedni google, katere ključne besede
  • vidimo ali so pri tem uporabljali namizni računalnik, tablico ali mobilnik
  • vidimo kako dolgo so bili pri nas na obisku in
  • kje vse so »hodili medtem, ko so bili pri nas«.
  • lahko tudi primerjamo koliko ljudi se je zanimalo za nas in bilo pri nas«na obisku« lansko leto ali predlansko leto ali pred pred pred lansko leto v istem času.

.

 

To orodje je na voljo prav vsem in to brezplačno (= zastonj), a le redki ga redno uporabljajo. To orodje je GOOGLE ANALITIKA. “Ahaa! Pa saj to poznam …nič novega” …roke gor, vsi, ki ste pravkar to pomislili.

Poudarek je na “redno”. Analitiko je potrebno uporabljati redno. Samo tako bo kak učinek. Učinek pa je v tem primeru večja prepoznavnost vašega podjetja.

 

Kako jo uporabljati najdete opisano v mnogih člankih strokovnjakov za spletni marketing. Go google!

 

kako povečati prepoznavnost podjetja

Kako povečati prepoznavnost podjetja in kako do več kupcev, ne da bi pri tem zapravili celo premoženje?

 

Z reklamo seveda. To je jasno.

Če se ne reklamiramo, svet ne ve da smo tukaj in to  je tako, kot da v temi mežikamo lepemu dekletu –  samo mi vemo kakšna faca smo in samo mi vemo, da ji mežikamo.

 

Oglaševanje pa je drago –  dobra novica! Ni treba da je tako.

 

 

 

Katero oglaševanje je cenovno ugodno in ali sploh obstaja? 

.

Dobra novica: da, obstaja. To je SPLETNO OGLAŠEVANJE

Še ena dobra novica: lahko tudi NATANČNO vidimo njegov učinek 

In … še ena dobra novica: lotite se ga lahko sami,

… lahko pa najamete strokovnjake za digitalno oz. spletno oglaševanje. Moj nasvet je, da “klasično” spletno oglaševanje – zakup ključnih besed, remarketing oglase in podobno prepustite strokovnjakom, sami pa pišite svoje vsebine.

 

Zakaj bi pisali sami ?

Ker svojo zgodbo najbolje poznate vi sami.

Prav tako vi sami najbolje poznate svoje kupce – veste kaj jih žuli, veseli, frustrira, navdušuje, česa se bojijo in kaj si želijo.

 

Kakšne so dobre zgodbe?

  • Najboljše zgodbe so originalne – niso prepisane ampak so napisane iskreno in imajo dušo.
  • Dobre zgodbe informirajo – podajajo bistvene in relevantne informacije, ki vaše kupce zanimajo.
  • Dobre zgodbe so dobro berljive in jasne – imajo dobre naslove in zanimive podnaslove.
  • Dobre zgodbe vabijo k dialogu – sprašujejo in dajejo odgovore
  • Dobre zgodbe so orodje za povečevanje prepoznavnosti in pika.

 

 

Povečanje prepoznavnosti podjetja na hiter način –  mit ali pravljica?

Oboje – hitro povečanje prepoznavnosti je mit IN pravljica.

Saj poznate:

povečanje prepoznavnosti

 

 

Povečati prepoznavnost  hitro in ob tem tudi dobro je …utopija.  

Večkrat povem, da je gradnja prepoznavnosti blagovne znamke ali podjetja kot vrtnarjenje – ne gre čez noč. Treba je delati vztrajno in potrpežljivo.

Povečati prepoznavnost dobro in učinkovito: DA.

Hitro? Ne.

Dobra prepoznavnost je takšna, ki je trajna. Ko se ustvarijo asociacije in rodijo čustva v povezavi z določenim produktom, ki ostanejo za dolgo dolgo časa. K temu težimo, to je naš »sveti gral«. Kako to doseči?

 

 

 

Glavne točke, ki jih morate pri izgradnji večje prepoznavnosti upoštevati so sledeče:

gradnja zanimivih zgodb

 

1.Zanimive zgodbe so pomembne

Živite svojo zgodbo – iskrenost kupci prepoznamo. Strast, ki jo imate do svojega produkta je nalezljiva. Zanimive zgodbe nas pritegnejo in če je za zgodbo dober produkt – pa naj bo to artikel, ali pa storitev – je to zmagovalna kombinacija.

 

2. Dobro spoznajte svoje kupce in jih segmentirajte

Bolj podrobno ko boste poznali svoje kupce, bolj ciljno in bolj osebno jih boste znali nagovoriti in se z njimi pogovarjati. Kako kupce pravilno in dobro segmentirati se da naučiti. To vas naučimo mi, na naših delavnicah.

 

 

Vaš produkt uporablja in kupuje veliko različnih ljudi in vsak od njih ima svoje izzive. Npr: osebni računalnik uporablja oblikovalec za svoje delo, babica, ki je odkrila Facebook in sosedov mulc, ki ure in ure igra Minecraft. Vsakemu od njih so pri tem istem računalniku pomembne druge stvari. Jih boste nagovarjali enako? 

 

3. Oglašujte – premišljeno in vztrajno

Če bi odnehali prvič, ko smo padli na nos, ko smo se učili hoditi in utihnili, ko nam ni uspela prva beseda, bi bil svet poln … “you got the picture” kot bi rekli v hollywoodskih filmih >> vztrajati je treba! 

Disciplinirano se držite načrta (mediaplan), ki ste si ga naredili –  ali pa vam ga sestavimo mi

Denar, ki ste ga namenili za reklamo porabljate premišljeno – ne oglašujte vse vprek. Za nekatere so dobri jumbo plakati in radijski oglasi, za druge ne. Oglaševati v tisku je dobro za “brendiranje”, vendar ne za vse enako.

Kako povečati prepoznavnost podjetja in kakšna reklama je prava reklama za vas in koliko porabiti zanjo je vprašanje s katerim se srečujem pri vseh svojih klientih.  Univerzalnega odgovora ni, ga pa najdemo –  vedno najdemo rešitev s katero je zadovoljen naročnik, ki daje rezultate.

 

Rating: 5.0/5. From 1 vote.
Please wait...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja