5 nasvetov kako narediti reklamo

5 (100%) 1 vote[s]

Kako narediti reklamo, ki stane, ko pa se v poslu  vse vrti okrog denarja?

Da ga je dovolj za zagon podjetja, da ga je dovolj za razvoj izdelka, dovolj za raziskavo trga, dovolj za davke in prispevke, … seznam bo kmalu predolg, da se vam ljubilo še naprej brati, jaz pa vam želim predati nekaj pomembnih nasvetov kako narediti reklamo, da bo učinkovita in to brez, da bi bankrotirali. Torej, tudi povezano z denarjem.

 

Na kaj večina pomisli, ko sliši reklama, marketing, oglaševanje, tržno komuniciranje?

“Ja, vse super, ampak to si ne morem privoščiti.” ali pa To je samo za “ta velike”, ki imajo dovolj budžeta.” ali pa

“Ma, brez veze, to je itak stran vržen denar … nobenega učinka ni.” ali pa: “Eh, jaz to ne rabim. Stranke same prihajajo k meni.”

Ah, srečni vsi, ki stranke same prihajajo k njim brez da bi se oglaševali in promovirali, dokler …

dokler ne udari kriza, taka, ki nas je “obliznila” 2010 in nas držala za vrat do predvčerajšnjim. 

.

Zakaj nekaterih reklam sploh ne opazimo, druge pa si zapomnimo za vedno?

.

Dobra reklama nas pribije v naše bistvo, vzpodbudi nas k razmišljanju, nasmeje nas ali razneži, mogoče celo ustraši ali razžalosti. Dobra reklama nas osebno nagovarja in se z nami pogovarja. Poudarek je na POGOVARJA. Vabi nas k dialogu – miselnemu.

Na drugi strani pa je “meh reklama”, ki je tako zelo generična, da je niti opazimo ne.

… ker so pri prvi upoštevali ZLATA PRAVILA (tržnega) KOMUNICIRANJA, pri “meh reklami” pa ne.

Ok! Dajmo biti konkretni. Za začetek napotki, kako narediti reklamo, ki bo učinkovita in cenovno ugodna:

 

5 nasvetov kako narediti reklamo 

1. Usmerjena je na vašega kupca – poudarek je na VAŠEGA. Predpogoj je, da svoje kupce dobro poznate, celo tako dobro, da jih lahko razdelite v skupine, da jih segmentirate. O tem kako narediti dobro segmentacijo kupcev kmalu napišem več.

Od tega bo odvisno kateri medij boste izbrali.

 

2. Če bo to direktno nagovarjanje preko mailinga – lahko to storite sami.  Na voljo so vam različna orodja, ki jih boste z malo vaje uspešno uporabljali sami. Lahko pa vas pri nas naučimo kako.

Kako napisati dober mailing, z dobro naslovno vrstico je tema zase in o njej kdaj drugič

 

3. Lahko tudi posnamete promocijski video in ga naložite ga na družbeno omrežje (Facebook). Ne pozabite dodati jasen CTA* in polinkati tako, da bo gledalec našel do vas.

To objavo nato pretvorite v sponozorirano objavo in že imate svojo prvo pravo kampanjo na družbenem omrežju.

Ne pozabite spremljati te objave in biti odzivni pri odgovorih na komentarje.

 

4. Oglašujte tam kjer so vaši kupci. Odkrijem vam “skrivnost” kje jih najdete 😉 – na spletu so. Na spletu smo. Leta 2012 smo na družbenih omrežjih “viseli”  samo 90 minutna dan, letos (v 2017) pa v povprečju 135 minut na dan.

 

in še zadnji nasvet:

kako narediti dobro reklamo

 

 

5. Ne pozabite na obvezne vsebine vaše reklame! Najpomembnejše so:

> reklama mora biti jasna. Na prvo oko ali uho mora biti jasno kaj ponujate in kje vas lahko kupec najde in kaj mora storiti, da pride do vas. Ne dolgovezite

> vsebuje jasen CTA (call-to-action) ali po slovensko, da jasno pove, kaj želimo, da prejemnik (kupec) naredi potem, ko vidi ali sliši reklamo. Še posebno dobri CTA-ji so tisti, ki so duhoviti.

> vsebuje vaše kontaktne podatke: spletni naslov, telefonska številka (če želite, da vas pokličejo), logotip  podjetja ali pa logo vaše blagovne znamke (če gre za klasično ATL kampanjo, katere namen je izgradnja prepoznavnosti blagovne znamke)

No votes yet.
Please wait...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja