Na spletu je poplava tečajev, delavnic in šolanj na temo digitalnega marketinga.

To je dobro in tudi malo manj dobro. Dobro zato, ker je konkurenca sama po sebi dobra –  zaradi tega se ženemo, da smo vedno boljši. Malo manj dobro pa zato, ker je v tej poplavi ponudnikov najti raznorazne – tudi manj ali nič izkušene teoretike, ki se morda nikoli niso izkusili v prodaji. Kaj šele, da bi poznali zakonitosti B2B prodaje in komunikacije NA SPLETU v primerjavi z B2C vsebinskim marketingom.

To sem izkusila na lastni koži –  dobre in manj dobre tečaje, delavnice in predavanja.

V 20 letih kar delam v prodaji in v tržnem komuniciranju sem imela priložnost v živo preizkusiti kaj deluje, kaj manj deluje in kaj redko kdaj deluje. Ker sem veliki “fan”tehnologije in vsega novega sem v digital “padla” že  zgodaj –  pred 15 leti.  Od takrat do danes sem sooblikovala mnoge, mnoge spletne strani –  s posebnim poudarkom na UX (uporabniški izkušnji), vodila sem veliko različnih kampanj za promocijo/prodajo preko direktnega marketinga (mailingi), spisala stotine strani tekstov za spletne objave in spletne strani, naredila mnogo oglasov za “Google” oglaševanje in spisala kar nekaj strategij za spletno oglaševanje.

 

To o čemer predavam in to kar delamo na mojih delavnicah ves čas uporabljam v praksi – vabim vas, da se še vi naučite biti gospodar svojega spletnega nastopa.

Digitalni marketing za vsakogar je delavnica, ki  je prilagojena za popolne začetnike in za tiste, ki imajo že nekaj predznanja

Digitalni marketing za vsakogar

Digitalni marketing za vsakogar

 

 

Pri digitalnem marketingu je še en “hakl’c” in to je, da se vse na spletu hitro spreminja. Ta vlak digitalne komunikacije resnično brzi neverjetno hitro in vedno težje bo skočiti nanj. Skoki so že sami po sebi stresni, zato naj bo vaš varen in prijeten. Kako?

Tako, da se prijavite** na mojo delavnico Digitalni marketing za vsakogar

      PRIJAVA - Digitalni marketing za vsakogar       

 

Po čem je moja delavnica “Digitalni marketing za vsakogar”, drugačna:

 

  1. Delam na “staromoden” način – v živo preko spleta (video konferenca) 
  2. Obdelam vsebine, ki so pomembne za vsak posel – mikro ali veli posel
  3. Znanja, ki jih boste osvojili, lahko takoj naslednji dan (ali uro) uporabite in PREVERITE njihov učinek
  4. Delavnica je razdeljena v 5 sklopov, vsako traja  po 2 uri in po vsakem dobitedomačo nalogo (tako je, prav ste prebrali –  staromodno in učinkovito) 
  5. Po delavnici sem vam še 3 mesece na voljo za posvetovanja >> 2-krat po 45 minut

 

  PRIJAVA - Digitalni marketing za vsakogar 

Digitalni marketing za vsakogar - praktična znanja

 

Kaj točno se boste na delavnici “Digitalni marketing za vsakogar”, naučili:

  1. Kaj je to digitalni marketing
  2. Kako si samostojno narediti spletno stran ali
  3. Kako izboljšati uporabniško izkušnjo na vaši obstoječi strani
  4. Kako brati analitiko spletne strani (da veste koliko ljudi jo obišče, kdaj jo obiščejo in kako dolgo se na njej zadržijo in kje)
  5. Kako napisati besedila za spletno stran, da vas Google dobro uvrsti
  6. Kaj je to PPC, kaj je on-site in kaj off-site SEO, kaj je CTA in kaj vpliva na boljšo konverzijo (in tudi kaj je konverzija)
  7. Kako si sami naredite mailingki je napisan in sestavljen tako, da pritegne in je res orodje prodaje
  8. Kaj je to GDPR , kaj prinaša in kako uredbo upoštevati, ko gradite svojo bazo in
  9. Kaj prinaša GDPR nasploh v vaše poslovanje: od obveščanja nadzornega organa, imenovanja pooblaščenih oseb za varstvo osebnih podatkov, do pravice do pozabe in posameznikovega soglasja k obdelavi osebnih podatkov,… Slišali boste in se naučili kaj je potrebno storiti najprej – podkrepljeno s primeri iz prakse.
  10. Kako graditi svojo lastno bazo kontaktov in kaj z njo početi, ko jo enkrat imate
  11. Kako napisati sporočila, da bodo udarna in prodajna (prodajna optimizacija)
  12. Razlike med B2B in B2C spletnim marketingom in
  13. Kako suvereno najti izvajalca za digitalni marketing in za izdelavo spletne strani, če se odločite, da to ne boste delali sami
  14. …in ne pozabimo na družbena omrežja – katero je primerno za kateri posel ali od Facebooka, preko Instagrama do LinkedIn-a in Pinteresta in kaj je Google+

 

                           PRIJAVA - Digitalni marketing za vsakogar                     

 

… za ceno in trajanje in ostale pogoje glede izvedbe delavnice “Digitalni marketing za vsakogar” – za znanja, ki so neprecenljiva

                           MI PIŠITE                     

No votes yet.
Please wait...